Konfigurace programu

Záložka "Zákazníci"- databáze dodavatelů na účtu BitFaktura

Poslední aktualizace: 10. 04. 2019


V systému BitFaktura můžete snadno vytvářet a spravovat databází svých klientů.

Zákazníka můžete do databáze přidat na dva způsoby:

1) Přejděte na záložku Zákazníci a v levém horním rohu vyberte Nový zákazník 

Program nám zobrazí Zákaznickou kartu, kterou je potřeba vyplnit.  

Údaje o zákazníku lze zadávat ručně nebo stáhnout z ARES pomocí tlačítka Načíst údaje z ARES.

V další části zákaznických údajů můžeme doplnit další údaje pomocí tlačítka Další možnosti.

Při doplňování dodatečných údajů stojí za to věnovat pozornost na druh klienta (ať už je to náš prodávající nebo kupující) a profilu (soukromá osoba nebo společnost).

Po vyplnění údajů přecházíme na tlačitko Uložit.

2) Druhý způsob přidání zákazníka je rychlejší, ale méně přesný. Zákazníka je možné přidat z úrovně vydané nebo přijaté faktury. Během doplňování údajů ve sloupci Kupující / Prodávající je zákazník automaticky přidán do databáze.

Poznámka!! Při přidávání zákazníka do databáze z úrovně faktury, zadejte data pečlivě.

Samozřejmě můžete také využít tlačítko Načíst údaje z ARES.
 

Zpět


Komentáře

Přidat komentář