Jak se zbavit duplicitních zákazníků?

Vytvořeno: 24. 04. 2022
Poslední aktualizace: 24. 04. 2022

Při ručním zadávání údajů může docházet k chybám či překlepům souvisejícím se jménem zákayníka a tím zbytečně vytvářet dalšího zákazníka na seznamu.

BitFaktura tento problém řeší tím, že nabízí možnost sloučení zákazníků.

Je potřeba udělat následující:
  • přejděte na kartu Zákazníka
  • zaškrtněte políčka u podobných jmen
  • stiskněte tlačítko Sloučení zákazníků

Slouceni zakazniku

Zvolte údaje zíkazníka, které mají zůstat po sloučení vybraných

Slouceni zakaznika


Díky tomu zůstane na seznamu zákazníků ze všech vybraných pouze jeden zákazník.

Pokud jsou ve stejném poli různé údaje Zákazníků, systém toto pole aktualizuje o údaje z Zákaznické karty vybrané tlačítkem Vybrat.

Sloučení zákazníků nebude mít vliv na údaje umístěné na dříve vystavených dokladech.

BitFaktura Vám nabízí neomezené fakturování a další zajímavé funkce. Vyzkoušejte 30-denní bezplatnou verzi.

Přihlášení zdarma


Zpět


Přidat komentář