Nastavení faktur
Od této chvíle se takový obsah objeví na každé faktuře vystavené v rámci tohoto oddělení, tedy takový obsah lze nastavit pro každé oddělení zvlášť.
Do tohoto pole lze zahrnout informace potřebné pro danou společnost nebo uživatele, které nemají místo v jiných oknech při úpravě faktury, např. dodatečná adresa pobočky společnosti, informační poznámka pro danou skupinu zákazníků nebo poznámky na základě úkonů z konkrétního kódu.
Zpět
Výchozí poznámky k fakturám v dané sekci
Poslední aktualizace: 10. 01. 2024
V BitFaktuře je možné vytvořit výchozí poznámku k fakturám s různým obsahem pro jednotlivá oddělení.
Je potřeba udělat následující:
- přejděte do Nastavení > Údaje společnosti;
- pomocí ozubeného kolečka stiskněte tlačítko Editovat u vybraného úseku (nebo začněte vytvářet nový úsek pomocí tlačítka Přidat nový úsek);
- v části Výchozí poznámky k fakturám zapište obsah dle vašeho výběru;
- stiskněte tlačítko Uložit.
Od této chvíle se takový obsah objeví na každé faktuře vystavené v rámci tohoto oddělení, tedy takový obsah lze nastavit pro každé oddělení zvlášť.
Do tohoto pole lze zahrnout informace potřebné pro danou společnost nebo uživatele, které nemají místo v jiných oknech při úpravě faktury, např. dodatečná adresa pobočky společnosti, informační poznámka pro danou skupinu zákazníků nebo poznámky na základě úkonů z konkrétního kódu.
Zpět
Komentáře
Přidat komentář