Nastavení faktur
                
                  
                    
                      
                        
                          
                            
                            
                        
                          
                          
                        
                        
                       
                      
                        
Od této chvíle se takový obsah objeví na každé faktuře vystavené v rámci tohoto oddělení, tedy takový obsah lze nastavit pro každé oddělení zvlášť.
Do tohoto pole lze zahrnout informace potřebné pro danou společnost nebo uživatele, které nemají místo v jiných oknech při úpravě faktury, např. dodatečná adresa pobočky společnosti, informační poznámka pro danou skupinu zákazníků nebo poznámky na základě úkonů z konkrétního kódu. 
                      
                      
Zpět
                      
                     
                   
                  
                 
                
              
            Výchozí poznámky k fakturám v dané sekci
Poslední aktualizace: 23. 09. 2025
V BitFaktuře je možné vytvořit výchozí poznámku k fakturám s různým obsahem pro jednotlivá oddělení.
Je potřeba udělat následující:
- přejděte do Nastavení > Údaje společnosti;
 - pomocí ozubeného kolečka stiskněte tlačítko Editovat u vybraného úseku (nebo začněte vytvářet nový úsek pomocí tlačítka Přidat nový úsek);
 - v části Výchozí poznámky k fakturám zapište obsah dle vašeho výběru;
 - stiskněte tlačítko Uložit.
 

Od této chvíle se takový obsah objeví na každé faktuře vystavené v rámci tohoto oddělení, tedy takový obsah lze nastavit pro každé oddělení zvlášť.
Do tohoto pole lze zahrnout informace potřebné pro danou společnost nebo uživatele, které nemají místo v jiných oknech při úpravě faktury, např. dodatečná adresa pobočky společnosti, informační poznámka pro danou skupinu zákazníků nebo poznámky na základě úkonů z konkrétního kódu.
Zpět
            
Komentáře
Přidat komentář