Nastavení faktur
Zpět
Údaje o dodavateli na faktuře
Poslední aktualizace: 22. 11. 2023
Faktura jako potvrzení transakce musí obsahovat konkrétní údaje. Každá transakce je uzavřena mezi dodavatelem a odběratelem, tedy kupujícím zboží. Údaje odběratele se načítají automaticky z údajů společnosti na formuláři pro vytvoření dokladu. Z tohoto záznamu se dozvíte, jak přidat údaje o dodavateli do nového účtu a kam systém tato data načte pro následné vytvářené doklady.
Vyplnit je můžete prostřednictvím formuláře dostupného v záložce Nastavení > údaje společnosti nebo přímo z úrovně vytvoření první faktury. Po uložení formuláře nebo dokumentu, který vytváříte, systém na základě poskytnutých informací přidá k vašemu účtu novou společnost. Od této chvíle se údaje o této společnosti budou automaticky objevovat na každém dokladu.
Chcete-li vyplnit údaje o prodejci na kartě Podrobnosti o společnosti:
Pro doplnění údajů prodávajícího z úrovně prvního vytvořeného dokumentu:
Po vytvoření dokladu pomocí tlačítka Uložit se údaje objeví na faktuře a uloží se pro následné faktury uložením v záložce Údaje společnosti.
Údaje o dodavateli na faktuře
Nový účet v systému vyžaduje konfiguraci nastavení dle potřeb uživatele. Pro vystavení prvního dokladu je nutné vyplnit firemní údaje, které pak systém automaticky načte pro další doklady.Vyplnit je můžete prostřednictvím formuláře dostupného v záložce Nastavení > údaje společnosti nebo přímo z úrovně vytvoření první faktury. Po uložení formuláře nebo dokumentu, který vytváříte, systém na základě poskytnutých informací přidá k vašemu účtu novou společnost. Od této chvíle se údaje o této společnosti budou automaticky objevovat na každém dokladu.
Chcete-li vyplnit údaje o prodejci na kartě Podrobnosti o společnosti:
- přejděte na kartu Nastavení > Údaje společnosti
- pro nový účet systém zobrazí formulář pro založení nové společnosti, kde je nutné vyplnit všechny údaje,
- pro potvrzení přidání společnosti klikněte na Uložit v dolní části formuláře, první subjekt se objeví v seznamu společností/oddělení.
Pro doplnění údajů prodávajícího z úrovně prvního vytvořeného dokumentu:
- přejděte na kartu Příjmy a vyberte typ dokladu, který chcete vystavit.
- na levém postranním panelu klikněte na tlačítko Nová faktura
- v části Dodavatel budou prázdná pole, která je třeba vyplnit,
Po vytvoření dokladu pomocí tlačítka Uložit se údaje objeví na faktuře a uloží se pro následné faktury uložením v záložce Údaje společnosti.
Zpět
Komentáře
Přidat komentář