Nastavení faktur

Údaje o dodavateli na faktuře

Poslední aktualizace: 22. 11. 2023


Faktura jako potvrzení transakce musí obsahovat konkrétní údaje. Každá transakce je uzavřena mezi dodavatelem a odběratelem, tedy kupujícím zboží. Údaje odběratele se načítají automaticky z údajů společnosti na formuláři pro vytvoření dokladu. Z tohoto záznamu se dozvíte, jak přidat údaje o dodavateli do nového účtu a kam systém tato data načte pro následné vytvářené doklady.

Údaje o dodavateli na faktuře

Nový účet v systému vyžaduje konfiguraci nastavení dle potřeb uživatele. Pro vystavení prvního dokladu je nutné vyplnit firemní údaje, které pak systém automaticky načte pro další doklady.

Vyplnit je můžete prostřednictvím formuláře dostupného v záložce Nastavení > údaje společnosti nebo přímo z úrovně vytvoření první faktury. Po uložení formuláře nebo dokumentu, který vytváříte, systém na základě poskytnutých informací přidá k vašemu účtu novou společnost. Od této chvíle se údaje o této společnosti budou automaticky objevovat na každém dokladu.

Udaje spolecnosti

Chcete-li vyplnit údaje o prodejci na kartě Podrobnosti o společnosti:
  • přejděte na kartu Nastavení > Údaje společnosti
  • pro nový účet systém zobrazí formulář pro založení nové společnosti, kde je nutné vyplnit všechny údaje,
  • pro potvrzení přidání společnosti klikněte na Uložit v dolní části formuláře, první subjekt se objeví v seznamu společností/oddělení. 
Udaje spolecnosti

Pro doplnění údajů prodávajícího z úrovně prvního vytvořeného dokumentu:
  • přejděte na kartu Příjmy a vyberte typ dokladu, který chcete vystavit.
  • na levém postranním panelu klikněte na tlačítko Nová faktura 
  • v části Dodavatel budou prázdná pole, která je třeba vyplnit,
Dodavatel doplneni

Po vytvoření dokladu pomocí tlačítka Uložit se údaje objeví na faktuře a uloží se pro následné faktury uložením v záložce Údaje společnosti.



 

Zpět


Komentáře

Přidat komentář