Oddělení, společnosti a uživatelé

Přidávání uživatelů a vymezování jejich rolí v systému

Poslední aktualizace: 29. 03. 2019


Přidali jsme možnost přidávání uživatelů, kteří mají přístup pouze k prohlížení faktur (nemohou je např. editovat, přidávat ani mazat).
Uživatele přidáme tím, že přejdeme do záložky Nastavení > Uživatelé.

V následujícím kroku můžeme přidat přímo uživatele, který již existuje nebo vytvoříme přihlašovací údaje pro uživatele nového.
Jakmile se nám na obrazovce objeví okno k vyplnění uživatelských údajů - Přidejte uživatele - zadáme e-mail uživatele, který již vlastní účet a nastavujeme roli tohoto uživatele. Případně zadáme e-mailovou adresu nového uživatele a přidělíme mu heslo. Jednou přidělené heslo si může daný uživatel kdykoliv změnit.

Dále pak můžeme přizvat jinou osobu jako uživatele (který již existuje nebo si bude zakládat nový účet). K tomu zvolíme záložku Vytvořit uživatele ihned (je nutné nastavit heslo). Tímto způsobem daná osoba obdrží pozvánku e-mailem.

Uživatele můžeme přidávat k hlavnímu účtu, ovšem je možné je přidávat k příslušnému oddělení (pobočce) nebo oddělením (pobočkám) pomocí tlačítka Editovat. Poté se objeví v rubrice Role aktivní okno, ve kterém můžeme přidávat nebo omezovat přístup Uživatele k oddělením (pobočkám).

Možnosti nastavování uživatelských oprávnění můžeme upravovat v záložce (Nastavení - Uživatelé) a následně označit např. Checkbox v: Nastavení účtu - Konfigurace - Uživatelé a oprávnění - Uživatelům se zobrazují pouze faktury (nemůžou editovat / přidávat / smazat, neplatí pro správce).
Zde se nacházejí možnosti Omezení viditelnosti zákazníků a Omezení viditelnosti produktů a skladových dokladů.

Chcete-li zcela zablokovat přístup daného uživatele do systému, můžete k tomu použít tlačítko Odpojit.
Uživateli bude odebrán přístup k účtu, ale bude možné jej znovu přidat při zachování stejných oprávnění.

Tato funkce se Vám může hodit u zaměstnanců, kteří mají např. kontrolovat příjmy/výdaje celé firmy nebo jen určeného oddělení, ale díky ní je možné poskytnout přístup také pracovníkovi účetní kanceláře, která si tak může sama stahovat Vaše faktury a měsíční sestavy.


Zpět


Komentáře

Přidat komentář