Novinky v systému

Blokování změny stavu faktury

Poslední aktualizace: 11. 03. 2025


Chcete se vyhnout nechtěným změnám stavů faktur? Díky vhodnému nastavení můžete snadno omezit přístup k úpravám dokumentů a lépe kontrolovat jejich oběh. Podívejte se, jak povolit uzamčení změny stavu a na koho se vztahuje, abyste zajistili úplné zabezpečení dat.

Blokování změny stavu faktury

Změnu stavu faktury můžete zablokovat na e-mailových adresách pomocí systémové role Uživatel (toto omezení zahrnuje i roli Účetního) nebo na uživatelích a správcích ve vašem účtu.

Chcete-li povolit zámek změny stavu faktury:
  • přejděte na kartu Nastavení > Nastavení účtu > Konfigurace > Uživatelé a oprávnění,
Uzivatele a opravneni blokovani faktur
  • v poli Blokování změny stavu faktury vyberte jednu z dostupných možností - pouze pro uživatele nebo pro uživatele a správce,
Blokovani zmeny stavu faktury
  • potvrďte změny tlačítkem Uložit ve spodní části stránky.


    Od této chvíle bude změna stavu dostupná pouze uživateli, který není blokován v nastavení účtu.

    Pokud vyberete možnost pouze pro uživatele, bude se blokování vztahovat na e-mailové adresy, které mají přiřazeny role Uživatel a Účetní. Možnost pro uživatele a správce navíc blokuje e-mailové adresy s rolí Správce.

    Když je zámek změny stavu aktivní, zobrazí se jako šedý, bez ohledu na stav přiřazený dokumentu.
Danovy doklad
  • Uživateli, kterému byla zablokována změna stavu faktury, systém po kliknutí na stav zobrazí níže uvedenou zprávu.

Blokace

Zpět


Komentáře

Přidat komentář