Novinky v systému
Zpět
Číslo ID v BitFaktuře
Poslední aktualizace: 17. 05. 2024
Abychom našli přidružený účet v BitFaktuře během e-mailových upozornění nebo telefonních hovorů, zobrazujeme ID vašeho účtu v nastavení účtu. Jedná se o unikátní číslo, které usnadňuje nalezení účtu v databázi při kontaktování Helpdesku. Při nahlášení technického problému, který vyžaduje ověření přímo v účtu, můžete uvést některý z údajů, na základě kterých bude Helpdesk účet vyhledávat. Kromě e-mailové adresy, na kterou byl účet registrován, nebo předčíslí účtu (jména), můžete nyní uvést své identifikační číslo účtu. V tomto článku vám ukážeme, kde najdete ID svého účtu.
Pokud Helpdeskovi poskytnete Vaše ID číslo v e-mailové korespondenci nebo při telefonickém rozhovoru, usnadníte nám nalezení správného účtu, kterého se hlášení týká.
Interaktivní příručka vás krok za krokem provede v systému BitFaktura, což vám umožní snadno pochopit a provést potřebné akce.
Kde najdete své identifikační číslo účtu?
Chcete-li zjistit své identifikační číslo účtu:- Přejděte na kartu Nastavení > Nastavení účtu > Tvůj účet;
- číslo ID najdete v pravém horním rohu stránky Váš účet pod hlavním menu
Pokud Helpdeskovi poskytnete Vaše ID číslo v e-mailové korespondenci nebo při telefonickém rozhovoru, usnadníte nám nalezení správného účtu, kterého se hlášení týká.
Zkontrolujte fungování systému pomocí interaktivní příručky
Interaktivní příručka vás krok za krokem provede v systému BitFaktura, což vám umožní snadno pochopit a provést potřebné akce.
Zpět
Komentáře
Přidat komentář