Integrace

Integrace BitFaktury s platformou Shoptet

Poslední aktualizace: 29. 10. 2024


Uživatelé BitFaktury, kteří mají internetový obchod na platformě Shoptet, mohou využít integraci těchto dvou nástrojů.

Jak to funguje?


Aplikace generuje fakturu po objednávce (např. vyřízená - v závislosti na nastavení) z webu založeného na platformě Shoptet. Tento proces probíhá automaticky. Přečtěte si o tomto Doplňku více v tomto článku.

Jak začít používat integraci BitFaktury se Shoptetem?

Plug-in pro integraci BitFaktury s internetovým obchodem Shoptet je placenou službou. Můžete využít 30-denní zkušební dobu. Po této době budete za využívání integrace platit 100Kč/měsíčně. Platba probíhá přímo v obchodě doplňků Shoptet.

Abyste mohli integraci začít používat, musíte mít účet v systémech BitFaktura a Shoptet a oba systémy propojit pomocí několika jednoduchých kroků. Aplikace musí být nainstalována přímo v Shoptetu.

1. Založte si účet v BitFaktuře, přejděte na kartu Nastavení > Údaje společnosti a vyplňte firemní údaje včetně bankovních údajů.

Udaje spolecnosti

2. Následně přejděte na https://doplnky.shoptet.cz/ a vyhledejte doplňek BitFaktura, který si poté stáhněte. Zadejte adresu svého e-shopu a přihlaste se.  

Registrace Shoptetu

První propojení s BitFakturou se provádí pomocí dočasného tokenu, jehož platnost začíná při každém zobrazení instalačního widgetu. Připojení ke svému účtu na BitFaktuře proto vytvořte ihned po zobrazení instalačního widgetu. 
Po úspěšném propojení obnovte stránku a přejděte do nastavení doplňku. 




3. Po dokončení těchto kroků bude integrace připravena k použití.



Po zavedení objednávky na platformě Shoptet a získání příslušného stavu se účetní doklady automaticky vygenerují v BitFaktuře.



 

Konfigurace plug-inu

1. Po přihlášení budete mít přístup ke konfiguraci plug-inu.
2. Nejprve vyberte oddělení, v rámci kterého budou prodejní doklady vystaveny.
3. Poté uveďte, jaký stav objednávky má dokument zobrazovat. Můžete vybrat několik stavů - pak bude doklad vystaven pro stav, který se objeví jako první.

Stav objednavky Shoptet


4. Dále uveďte, jaký typ dokladu chcete vystavit v BitFaktuře.

Typ dokladu

5. Pokud chcete, vyberte také další nastavení. Můžete nastavit mimo jiné: odeslání dokladů zákazníkovi.

Dalsi nastaveni

6. Při manipulaci se sklady můžete povolit jejich základní synchronizaci. Povolení této možnosti bude mít za následek jednostrannou synchronizaci stavů produktů vzhledem ke skladu v BitFaktuře. V této záložce si můžete vybrat mimo jiné: jak kombinovat produkty, standardizovat ceny nebo vybrat správný sklad.

A je to! Faktury budou generovány automaticky po změně stavu objednávky na stav vybraný v nastavení.

Změna nastavení v aplikacích BitFaktura a Shoptet


Během používání aplikace můžete změnit nastavení dvěma způsoby.

1. Z aplikace Shoptet: Přejděte na kartu Doplňky a integrace > Moje aplikace > BitFaktura a klikněte Nastavení

2. Z úrovně BitFaktury: Klikněte na svůj profil BitFaktury Nastavení > Integrace a doplňky > E-commerce > Nákupy > Nastavení

 

Zpět


Komentáře

Přidat komentář