Modul pro účetní kanceláře

Vytvořeno: 18. 11. 2019
Poslední aktualizace: 20. 11. 2019

BitFaktura nabízí svým Uživatelům modul Účetní kancelář, který umožňuje spravovat data Klientů účetních kanceláří. Tento modul Vám umožní zřídit svým Klientům na BitFaktuře účty zdarma a stahovat z nich účetní data. Díky tomuto modulu má účetní kancelář přístup ke všem svým Klientům - nakládá s jejich daty mnohem rychleji a snadněji. Klienti jsou schopni samostatně zavádět většinu svých dokladů a díky exportu do oblíbených účetních programů můžou rychle a bezchybně importovat data do vlastního účetního programu. 

Modul Účetní kancelář může zapnout pouze Operátor zákaznického servisu. V přídadě potřeby se s náma skontaktujte. 

Pokud si přejete zapnout modul Účetní kancelář:

  • přejděte do menu Nastavení> Nastavení účtu
  • přejděte do záložky Tvůj účet
  • záložka Účetnictví online 
  • označte políčko Modul "Účetní kancelář"
  • a na konci stiskněte tlačítko Uložit

Po zapnutí této možnosti se Vám na hlavní straně BitFaktury objeví další tlačítka: Přidejte novou firmu nebo Podporované firmy.

Pokud jste Klientem BitFaktury a chcete aby Vám služby poskytovala konkrétní účetní kancelář:

  • přejděte do menu Nastavení > Nastavení účtu
  • přejděte do Konfigurace > Uživatelé a oprávnění
  • v řádku Účetní kancelář, která má přístup do systému nadepište prefix své účetní kanceláře
  • stiskněte tlačítko Uložit
  • přejděte do menu Nastavení > Uživatelé 
  • stiskněte tlačitko Přidejte/pozvěte uživatele
  • vyplňte zobrazené pole
  • stiskněte tlačítko Přidej uživatele 

 



Zpět


Přidat komentář