Modul pro účetní kanceláře
Poslední aktualizace: 18. 07. 2024
BitFaktura nabízí svým Uživatelům modul Účetní kancelář, který umožňuje spravovat data Klientů účetních kanceláří. Tento modul Vám umožní zřídit svým Klientům na BitFaktuře účty zdarma a stahovat z nich účetní data. Díky tomuto modulu má účetní kancelář přístup ke všem svým Klientům - nakládá s jejich daty mnohem rychleji a snadněji. Klienti jsou schopni samostatně zavádět většinu svých dokladů a díky exportu do oblíbených účetních programů můžou rychle a bezchybně importovat data do vlastního účetního programu.
Modul Účetní kancelář může zapnout pouze Operátor zákaznického servisu. V případě potřeby se s námi zkontaktujte.
Pokud si přejete zapnout modul Účetní kancelář:
- přejděte do menu Nastavení> Nastavení účtu
- přejděte do záložky Tvůj účet
- záložka Účetnictví online
- označte políčko Modul "Účetní kancelář"
- a na konci stiskněte tlačítko Uložit
Po zapnutí této možnosti se Vám na hlavní straně BitFaktury objeví další tlačítka: Přidejte novou firmu nebo Podporované firmy.
Pokud jste Klientem BitFaktury a chcete aby Vám služby poskytovala konkrétní účetní kancelář:
- přejděte do menu Nastavení > Nastavení účtu
- přejděte do Konfigurace > Uživatelé a oprávnění
- v řádku Účetní kancelář, která má přístup do systému nadepište kód své účetní kanceláře
- stiskněte tlačítko Uložit
- přejděte do menu Nastavení > Uživatelé
- stiskněte tlačítko Přidejte/pozvěte uživatele
- vyplňte zobrazené pole
- stiskněte tlačítko Přidat uživatele
Zpět
Komentáře
Přidat komentář