Jak zkontrolovat, zda byla faktura doručena do schránky obchodního partnera

Vytvořeno: 05. 04. 2019
Poslední aktualizace: 05. 04. 2019

Chceme-li zkontrolovat, zda náš klient (jeho poštovní server) přijal korespondenci s fakturou odeslanou přímo ze servisu, je nutné přejít do náhledu vystavené faktury a kliknout na její číslo.


Následně se pod fakturou objeví položka Činnosti spojené s tímto dokumentem.

Na panelu aktivit se nacházejí informace o tvorbě, editování, tisku a odesílání dokladu, které obsahují přesné datum a čas procesu. Status doručeno, který je viditelný výše, nás informuje o tom, že server pošty našeho klienta zcela určitě korespondenci přijal, což neznamená, že jí klient musel číst. Zpráva mohla uvíznout v jedné z četných záložek na serveru, např. ve složce SPAM.

Dalšími statusy odeslání dokladu jsou: čekající (odesílaná korespondence) modré barvy a status nedoručeno v červené barvě.

Červený status zobrazuje zprávu o příčině nedoručení zprávy.

A co v případě, kdy máme po dlouhou dobu status odesílání zprávy modré barvy. Je to spojeno s procesy řady poštovních serverů, které první zprávu "vracejí" jako SPAM, ale se žádostí o opětovné odeslání zprávy k potvrzení důvěryhodnosti zprávy. Druhé automatické odeslání zprávy z našeho serveru je přijato a doručeno uživateli pošty. Pak se status zprávy v servisu BitFaktura.cz mění na doručeno (zelená barva).

BitFaktura Vám nabízí neomezené fakturování a další zajímavé funkce. Vyzkoušejte 30-denní bezplatnou verzi.

Přihlášení zdarma


Zpět


Přidat komentář