Odesílání faktur e-mailem (výchozí nastavení)

Vytvořeno: 01. 04. 2019
Poslední aktualizace: 08. 03. 2024

Počet zobrazení: 1169

Od okamžiku vytvoření účtu má systém výchozí konfiguraci odesílání e-mailů.

Je-li aktivní výchozí volba, po zaslání faktury e-mailem Zákazník obdrží z e-mailové adresy zprávu s fakturou: "Název vaší společnosti <noreply@bitfaktura.cz>" spolu s nastavenou odpovědí na možnost: "Název vaší společnosti <adres@domain.cz>".  Tímto způsobem, pokud příjemce odpoví na tento e-mail, zpráva přijde na vaši e-mailovou adresu.
E-mail nazev vasi spolecnosti

Pole Název vaší společnosti můžete změnit v nastavení účtu. Jako e-mailová adresa se však bere v úvahu aktuální e-mailová adresa Uživatele.

Můžete také nastavit jednu adresu, ze které budou zasílány faktury (bez ohledu na to, který Uživatel bude fakturu zasílat). To nastavíte v poli Způsoby odesílání e-mailů, ze které budou zákazníkům zasílány emaily. Můžete zadat adresu jako „adresa@domena.cz“ nebo „Název společnosti <adresa@domena.cz>“

Chcete-li zkontrolovat možnosti odesílání:
  • přejděte ve svém účtu na kartu Nastavení > Nastavení účtu > Odesílání e-mailů,
  • v části Jak posílat e-maily máte zaškrtnuté políčko Výchozí.
Odesilani e-mailem

 
  • pokud chcete povolit možnost odpovědi zákazníkovi ve výchozí možnosti odesílaní e-mailem tak, aby byla zpráva zasílaná na zvolenou adresu Uživatele faktury, který zasílá fakturu e-mailem (Prodávající), zadejte v rubrice E-mailová adresa, ze které budou zasílané klientům e-maily -  e-mailovou adresu, kterou chcete používat.
e-mailova adresa
  • Potvrďte změny kliknutím na Uložit v dolní části stránky.

 

BitFaktura Vám nabízí neomezené fakturování a další zajímavé funkce. Vyzkoušejte 30-denní bezplatnou verzi.

Přihlášení zdarma


Zpět


Přidat komentář