Oddělení, společnosti a uživatelé
Zpět
Jak mohu odstranit oddělení?
Poslední aktualizace: 28. 04. 2025
Chcete li smazat oddělení v BitFaktuře, ale nevíte, jak na to? Oddělení umožňují vést samostatné číslování dokumentů, vlastní logo nebo individuální nastavení pro pobočku společnosti fungující pod stejným DIČ. V tomto článku vám ukážeme, jak odstranit oddělení a co se stane s dokumenty, které po jejím odstranění zůstanou v systému.
Pokud však potřebujete změnit typ účtu na nižší, např. Micro nebo prostě chcete z účtu odebrat nějaké oddělení, můžete tak učinit a nebude to mít vliv na trvalé smazání dokumentů z účtu.
POZOR! Pokud máte ke svému účtu přidáno pouze jedno oddělení, možnost Odstranit není k dispozici.
Odstranění oddělení:
Jak mohu odstranit oddělení?
Ve všech placených plánech máte možnost vytvořit více oddělení v rámci stejného daňového identifikačního čísla. Jedná se o možnost, kterou můžete využít v případě, že provozujete více poboček společnosti nebo například chcete vystavovat doklady s jiným číslem bankovního účtu. Více o vytvoření oddělení se dočtete v článku jak využít variantu multi-oddělení?Pokud však potřebujete změnit typ účtu na nižší, např. Micro nebo prostě chcete z účtu odebrat nějaké oddělení, můžete tak učinit a nebude to mít vliv na trvalé smazání dokumentů z účtu.
POZOR! Pokud máte ke svému účtu přidáno pouze jedno oddělení, možnost Odstranit není k dispozici.
Odstranění oddělení:
- přejděte na záložku Nastavení > Údaje společnosti,

- v seznamu vedle vybrané části klikněte na ikonu ozubeného kola a z dostupných možností vyberte možnost Smazat,

- pokud v daném oddělení nejsou žádné dokumenty, systém vás vyzve k potvrzení smazání oddělení - pro opětovné potvrzení použijte možnost Smazat,

- Pokud jsou k danému oddělení přiřazeny doklady, systém zobrazí hlášku, která vám umožní vybrat, ke kterému z oddělení dostupných v účtu přiřadit doklady - ve výchozím nastavení se bude jednat o hlavní oddělení, ale pokud je v účtu více oddělení, můžete vybrat vhodné ze seznamu, který se zobrazí po kliknutí na tlačítko Vybrat jiné oddělení, ke kterému budou přiřazeny faktury aktuálně spojené s oddělením.

- Smazané oddělení nebude k dispozici pro výběr při filtrování seznamu dokumentů nebo generování reportů.
Zpět
Komentáře
Přidat komentář