Bezpečnost
Zpět
Zajištění exportu zákazníků a produktů
Poslední aktualizace: 14. 04. 2025
Chcete mít kontrolu nad přístupem k zákaznickým a produktovým datům v BitFaktuře? Systém uživatelům bez příslušných oprávnění automaticky zablokuje možnost exportovat tyto informace. Možnosti exportu pro ně nejsou viditelné, což zabraňuje neoprávněnému stahování dat. Přečtěte si, jak tato ochrana funguje a kdo má přístup k vašim exportům.

Systém má vestavěnou bezpečnostní funkci, která zabraňuje e-mailovým adresám s rolemi Uživatel a Účetní používat možnost exportu.
Uživatelé s rolemi Uživatel a Účetní v seznamech zákazníků a produktů mohou používat pouze možnost importu dat a přizpůsobit zobrazení sloupců, ale nemají možnost exportovat jako e-mailové adresy s přístupem pro správce.
Pokud se přihlásíte pomocí e-mailové adresy s přiřazenou rolí Uživatel nebo Účetní, po přechodu na kartu Zákazníci a kliknutí na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu pro vás nebude možnost exportu dostupná.

Stejná ochrana se vztahuje na e-mailové adresy s rolemi Uživatel a Účetní v seznamu produktů. Po rozbalení ikony ozubeného kola v pravém horním rohu jsou dostupné pouze možnosti importu produktů a přizpůsobení zobrazení sloupců.

Další oprávnění a omezení, která můžete přiřadit uživatelům a správcům, jsou k dispozici v části Nastavení > Nastavení účtu > Konfigurace > Uživatelé a oprávnění. Zde můžete také aktivovat další bezpečnostní opatření pro databázi produktů a zákazníků a další funkce dostupné v systému.
Zajištění exportu zákazníků a produktů
Přístup k datům a nastavením účtu závisí na roli přiřazené ke konkrétní e-mailové adrese. Uživatelé bez admin oprávnění mají omezenou možnost provádět akce na svém účtu. Osoby s přístupem k nastavení účtu mohou uložit další omezení. K zabezpečení systému patří také omezení exportu databáze zákazníků a produktů. E-mailové adresy s administrátorskou rolí mají možnost exportovat data z úrovně zákaznických a produktových seznamů.
Systém má vestavěnou bezpečnostní funkci, která zabraňuje e-mailovým adresám s rolemi Uživatel a Účetní používat možnost exportu.
Uživatelé s rolemi Uživatel a Účetní v seznamech zákazníků a produktů mohou používat pouze možnost importu dat a přizpůsobit zobrazení sloupců, ale nemají možnost exportovat jako e-mailové adresy s přístupem pro správce.
Pokud se přihlásíte pomocí e-mailové adresy s přiřazenou rolí Uživatel nebo Účetní, po přechodu na kartu Zákazníci a kliknutí na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu pro vás nebude možnost exportu dostupná.

Stejná ochrana se vztahuje na e-mailové adresy s rolemi Uživatel a Účetní v seznamu produktů. Po rozbalení ikony ozubeného kola v pravém horním rohu jsou dostupné pouze možnosti importu produktů a přizpůsobení zobrazení sloupců.

Další oprávnění a omezení, která můžete přiřadit uživatelům a správcům, jsou k dispozici v části Nastavení > Nastavení účtu > Konfigurace > Uživatelé a oprávnění. Zde můžete také aktivovat další bezpečnostní opatření pro databázi produktů a zákazníků a další funkce dostupné v systému.
Zpět
Komentáře
Přidat komentář