Konfigurace programu

Nová role – jaká oprávnění můžete udělit?

Poslední aktualizace: 03. 12. 2024


Při přidávání nových uživatelů do účtu jim můžete přiřadit jednu ze systémových rolí. Dostupné role v systému jsou Správce, Účetní nebo Uživatel. Role vlastníka účtu je automaticky přiřazena k e-mailové adrese, která byla použita k registraci účtu. Každá role má předdefinovaná oprávnění a možnosti, ke kterým má uživatel přístup. Systém navíc umožňuje vytvořit si vlastní roli a nezávisle určit rozsah dat, ke kterým bude mít uživatel v rámci účtu přístup. Z tohoto článku se dozvíte, jak vytvořit novou roli, kde zvolit oprávnění a jaký je jejich podrobný rozsah.

Jak vytvořit novou roli?

Chcete-li vytvořit novou roli:
  • přejděte na kartu Nastavení > Uživatelé a na levém panelu vyberte Role,
Nastaveni role uzivatele
  • v dalším kroku použijte tlačítko Přidat nové pole,
Pridat nove pole
  • vyplňte pole Název role,
  • zaškrtněte políčka vedle vybraných možností v sekcích Oprávnění a Administrativní oprávnění - zaškrtnuté políčko znamená udělený přístup;
Nazev role fakturant
  • potvrďte vytvoření role kliknutím na Uložit v dolní části stránky.

Jak přiřadím vlastní roli k e-mailové adrese?

Roli vytvořenou v účtu můžete přiřadit novému uživateli z formuláře pro přidávání. Můžete také změnit svou vlastní roli pro již přidaného uživatele.

Chcete-li k e-mailové adrese přiřadit vlastní roli: .
  • přejděte na seznam uživatelů pomocí karty Nastavení > Uživatelé,
  • vedle vybrané e-mailové adresy klikněte na ikonu ozubeného kola viditelnou vpravo a z dostupných možností vyberte Upravit, >
Uzivatele editovat
  • klikněte na pole Role,
  • systém zobrazí seznam rolí dostupných k výběru na účtu, klikněte na název vytvořené role a změny potvrďte tlačítkem Uložit.
Zmenit roli uzivateli
  • název přiřazené role se objeví v seznamu uživatelů ve sloupci role.






 

Zpět


Komentáře

Přidat komentář