Zákazníci – vytváření štítků a filtrování podle štítků
Vytvořeno:
10. 05. 2022
Poslední aktualizace: 10. 05. 2022
Poslední aktualizace: 10. 05. 2022
Počet zobrazení: 58
V BitFaktuře můžete vytvořit štítky pro stávající zákazníky v systému a použít vytvořené štítky při vytváření filtrů na seznamu zákazníků.
Při přidávání nebo úpravě zákazníka můžete vytvořit štítek.
Když jste na zákaznické kartě, zadejte do pole Štítk - štítek, kterým chcete zákazníka označit.
Další štítky můžete přidat tak, že je potvrdíte klávesami Enter, Space nebo Tab.
Každý štítek se okamžitě uloží do systému, což znamená, že při přidávání štítků na kartu jiného zákazníka si můžete vybrat dříve uložená řešení.
Chcete-li štítek odstranit, klikněte na křížek vedle značky.
Na seznamu zákazníků (přejdete na něj kliknutím na záložku Zákazníci v horní systémové nabídce) v panelu filtrování máme možnost vyhledávat podle konkrétních štítků. Poté, co začnete psát v okně Štítky, program navrhne existující položky. Zde můžete také přidat nový štítek - mechanismus funguje stejně jako na zákaznické kartě.

Možnosti filtrování štítků jsou dostupné v okně Štítky. Můžete si vybrat tyto možnosti:
Stejným způsobem, jak je popsáno výše, můžete také označovat produkty v systému.
Vytvořte štítky
Při přidávání nebo úpravě zákazníka můžete vytvořit štítek.Když jste na zákaznické kartě, zadejte do pole Štítk - štítek, kterým chcete zákazníka označit.
Další štítky můžete přidat tak, že je potvrdíte klávesami Enter, Space nebo Tab.

Po vytvoření štítků a uložení zákaznických dat program zobrazí informace o použitých štítcích na zákaznické kartě.
Každý štítek se okamžitě uloží do systému, což znamená, že při přidávání štítků na kartu jiného zákazníka si můžete vybrat dříve uložená řešení.

Odstraňování štítků
Chcete-li štítek odstranit, klikněte na křížek vedle značky.

Filtrování podle štítků
Na seznamu zákazníků (přejdete na něj kliknutím na záložku Zákazníci v horní systémové nabídce) v panelu filtrování máme možnost vyhledávat podle konkrétních štítků. Poté, co začnete psát v okně Štítky, program navrhne existující položky. Zde můžete také přidat nový štítek - mechanismus funguje stejně jako na zákaznické kartě.

Možnosti filtrování štítků jsou dostupné v okně Štítky. Můžete si vybrat tyto možnosti:
- (zákazníci) obsahující alepoň jeden z uvedených štítků,
- (zákazník) neobsahuje žádný štítek,
- (zákazník) obsahuje každý z uvedených štítků.

Označování produktu
Stejným způsobem, jak je popsáno výše, můžete také označovat produkty v systému.
BitFaktura Vám nabízí neomezené fakturování a další zajímavé funkce. Vyzkoušejte 30-denní bezplatnou verzi.
Přihlášení zdarmaZpět
Přidat komentář