Zákazníci – vytváření štítků a filtrování podle štítků

Vytvořeno: 10. 05. 2022
Poslední aktualizace: 10. 05. 2022

Počet zobrazení: 58

V BitFaktuře můžete vytvořit štítky pro stávající zákazníky v systému a použít vytvořené štítky při vytváření filtrů na seznamu zákazníků.


Vytvořte štítky

Při přidávání nebo úpravě zákazníka můžete vytvořit štítek.
Když jste na zákaznické kartě, zadejte do pole Štítk - štítek, kterým chcete zákazníka označit.
Další štítky můžete přidat tak, že je potvrdíte klávesami Enter, Space nebo Tab.

Tvoreni stitku

 

Po vytvoření štítků a uložení zákaznických dat program zobrazí informace o použitých štítcích na zákaznické kartě.
Každý štítek se okamžitě uloží do systému, což znamená, že při přidávání štítků na kartu jiného zákazníka si můžete vybrat dříve uložená řešení.

Odstraňování štítků


Chcete-li štítek odstranit, klikněte na křížek vedle značky.

Odstranovani stitku

Filtrování podle štítků


Na seznamu zákazníků (přejdete na něj kliknutím na záložku Zákazníci v horní systémové nabídce) v panelu filtrování máme možnost vyhledávat podle konkrétních štítků. Poté, co začnete psát v okně Štítky, program navrhne existující položky. Zde můžete také přidat nový štítek - mechanismus funguje stejně jako na zákaznické kartě.

Vyhledavani stitku

Možnosti filtrování štítků jsou dostupné v okně Štítky. Můžete si vybrat tyto možnosti:
  • (zákazníci) obsahující alepoň jeden z uvedených štítků,
  • (zákazník) neobsahuje žádný štítek,
  • (zákazník) obsahuje každý z uvedených štítků.
Filtrovani stitku

Označování produktu


Stejným způsobem, jak je popsáno výše, můžete také označovat produkty v systému.




 

BitFaktura Vám nabízí neomezené fakturování a další zajímavé funkce. Vyzkoušejte 30-denní bezplatnou verzi.

Přihlášení zdarma


Zpět


Přidat komentář